smeknamn

Vad har ni för smeknamn? och varför har ni just fått det smeknamnet?

Själv har jag ganska olika smeknam, jag heter ju Linnea på riktigt och blir därför kallad "Neahn". Men det roliga är att jag nästan aldrig hör någon kalla mig det, jag vet att jag kallas det men hör inte när någon säger det. Haha! (:
Och ett smeknamn jag har i skolan är Shanie. Och det är nog det smeknamnet jag lyssnar mest till, för vi är 2 Linneor i vår klass, inräknat mig, och efter som att den ena Linnea har sitt efternamn för mitt så blir det att hon kallas Linnea! (:
Så nu heter jag Shanie i skolan, och t.o.m på mina byxor vi fått och på min jacka så står det Shanie.
Och jag har inga problem alls med det smeknamnet.
Och varför jag har fått det smeknamnet, ehm...det vet jag faktiskt inte, det har väl bara blivit så! (:
men jag älskar smeknamnet ändå! (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?