Nervositet

Just nu sitter jag och är jätte nervös. Men för vad vet jag inte.
Och jag hatar att vara nervös, det är inte alls kul.
Känns faktiskt ibland som en sorts sjukdom...
För när jag blir nervös så får jag;
- Ont i magen
- Mår illa
- Kan få skakningar
- Huvudvärk
och man vill knappt resa sig upp/gå någonstans.
det suger, man mår skit då.

Hur mår DU när du är nervös?
Någon viss symptom som du får?


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?