vilo rummet i skolan

Just nu sitter jag i vilo rummet i skolan, dagen idag har inte varit den bästa. Åkte till skolan så jag var där vid halv fem. En timma senare skjutsade mamma hem mig, jag mådde inte alls bra. Tänkte att jag skulle ta bussen vid kvart över sju men orkade inte. Traktor teorin började inte förens 12.30. Well, kort sammanfattning. Tog tåget vid nio och kom till skolan vid tio. Pratade med min mentor och här är jag nu, i vilo rummet. Och jag får bara sitta här tills lunchen, alltså typ tio i tolv. Jaja, jag mår illa och vill bara hem. Underbar dag detta är, not!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Sandra

snygg blogg =D

2010-10-08 > 11:20:15
BLOGG: http://sandravanilj.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?