House and Sleep

Nu tittar jag på House, älskar den serien! (:
och sen ska jag väl ta och sova. Är jätte trött och behöver min sömn...
Har redigerat lite bilder ikväll och blir väl att någon av dom bilderna
kommer upp imorgon om jag känner att jag är nöjd med dom.
Men nu säger jag Godnatt och hoppas ni har en bra vecka hittills!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



JoelSv

Du tar riktigt fina bilder iallafall!

2010-10-19 > 23:05:25
BLOGG: http://Joelsv.blogg.se.

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?