Ska stiga upp 03.30

dsc08791 (MMS)

Hinner inte blogga ikväll, har haft föräldrar möte och är påväg hem. Ska upp vid halv fyra inatt pga att jag måste till skolan vid halv fem, haha! Och ja, jag är seriös, jag ska dit halv fem. Förra fredagen hade jag hand om grisarna, och nu då imorgon har jag hand om korna. Fast det lyxiga är att vi slutar vid 10 och sen har vi mentors tid vid 11.30 och sen traktor teori hela dagen tills 15.30 tror jag :) Nej men nu måste jag sluta, och som sagt. Veckorna går så jävla snabbt! Redan fredag imorgon!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?