godnatt

Nu har jag gjort om en bild i Photoshop. Jag blev nöjd med den men ändå inte...
Och jag behöver verkligen sova men är inte trött, hur fan går det till?
Men jag måste iallafall lägga mig i sängen, ska titta på CSI Miami och Criminal Minds :D
Jag älskar alla sånna serier, tycker att varje avsnitt jag ser är lika bra!
Vad för serier gillar ni?
Och varför gillar ni just Dom serierna?

Jag funderar på att göra flertal Photoshop verk och sen lägga in dom i bloggen,
skaffa en ny kategori kanske?
Vad tycker ni om det? (:

men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på TV, somnar väl snart förhoppningsvis!
Ska ju till kusin idag(söndag) så jag måste sova något (:
och imorgon(måndag) är det skola, jag vill inte.
Men har iallafall bara svenska imorgon!

Ps;
Denna bilden har jag bara gjort lite snabbt, och varför konturerna på mig
är mörkare än allt det andra så är det för att annars hade inte mitt
ansikte synts lika bra! MEN JAG ÄLSKAR BILDEN ÄNDÅ! (:




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

old memory.... gives me a smile. I remember my girl. My catgirl a reiny day. Love you

2010-10-03 > 09:52:58
Essa

sv: Det kommer ju från rätt person! Din blogg är riktigt fin! :D

2010-10-03 > 12:11:56
BLOGG: http://essavond.blogg.se/
julia

söt blogg :)

2010-10-03 > 13:56:18
BLOGG: http://endastbild.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?