101005

Var ska jag börja? Jag vet faktiskt inte...

Jag har varit på vägga idag med skolan, något möte om hur det blir sen när vi ska skaffa jobb. Lyssnade faktiskt inte så noga. Iallafall, tog tåget hem vid 14.30 och sen gick jag på mötet med en på BUP (typ)... Tyckte väl att det gick bra, inga problem alls (: Sen efter det så gick jag till tandläkaren, och ja...mobba mig inte men jag har tandläkar skräck. Det suger!
Och en flicka började gråta och skrika hos tandläkaren, och eftersom att jag fortfarande väntade på
att min tandläkare skulle komma så fick jag lite panik och ville bara gå där ifrån... men det gick bra tillslut (:

Vilket fall som heslt, glöm inte att rösta HÄR, blogg nummer FYRA (:
och nu ska jag titta klart på House, älskar den serien, och sen ska jag sova.
Är jätte trött! Godnatt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?