möte idag

Var ju på möte idag och jag kan väl säga att det faktiskt gick ganska bra! :) Ikväll blir det nog ridningen om jag orkar, känner att jag inte mår så finemang just nu... tror också att bilderna som jag tog i lördags ska komma upp idag! och ni får ursäkta för min dåliga bloggning, men som jag skrev förra veckan så måste jag reda upp lite saker i mitt liv innan jag tar tag i allt annat. Hälsan är ju trots allt viktigare än att jag ska vara online på nätet. PS; Tack Emma för att du skjutsade in mig till stan! :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?