mitt humör

Som ni har sett så har jag bloggat från mobilen nu sedan förra måndagen. och det är pga att jag inte mått så bra.
Mitt humör går lite upp och ner ibland som ni märker och då orkar jag inte blogga hela tiden, men jag har ju försökt mitt bästa med att faktiskt slänga in ett mobil inlägg varje dag... och även fast jag inte skriver så mycket så är jag väldigt stolt över mig själv för att jag överhuvudtaget har bloggat! (:

Mina tankar är åt alla håll, har skaffat en egen, hemlig blogg. Där skriver jag saker som jag behöver få ut.
mina känslor, tankar, hur jag mår, vad jag håller på med...ah, i stort sett allt!
Och det är jätte skönt, trivs med det.

Mina tankar fokuserar också på en ny blogg design, gjorde ju en blogg design till min hemliga blogg och jag blev faktiskt nöjd med den. Visst, jag använde ju grunden från denna bloggen till min hemliga blogg men jag har ändrat text snitten, bakgrunden och allt! (: så tror att det ska bli bloggdesign ändring nu så småningom.
och ja, mina tankar flyger åt alla håll som jag har sagt innan! (:
det är inte så enkelt att koncentrera sig på bara En sak åt gången.
Och min berättelse jag höll på med har jag inte skrivit något nu i på länge, vilket jag också måste ta tag i.
hua...jag behöver mer än två armar ibland, och helt klart fler än En hjärna ):

Oj, mycket text nu...haha! Anyway, vill göra om min blogg helt.
Vill börja om helt enkelt. Men nej, jag vill inte skaffa ett nytt blogg namn. jag vill inte börja om från början.
jag vill bara ha bilderna större, bättre inlägg, mer bilder, sortera upp bilderna, sortera musiken jag lagt upp i genrer!
Ja, jag vill göra allt men ändå ingenting.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



camilla

sjukt fin bild!

2010-11-18 > 07:40:16
BLOGG: http://newcontent.blogg.se/
Linda Sjölund (foto)

bilden på blommorna är jättefin :)

2011-01-21 > 21:57:09
BLOGG: http://lindanathaliesjolund.blogspot.com

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?