Leslie Nielsen död


Den kanadensiske skådespelaren Leslie Nielsen avled på söndagen av en lunginflammation på ett sjukhus i Florida, uppger Reuters.

Han var med i "Den nakna pistolen"-trilogin och är i Sverige mest känd för den filmen.
Totalt medverkade Leslie Nielsen i mer än 100 filmer och fick en stjärnaHollywoods Walk of Fame.

Han blev 84år. R.I.P Leslie.
Vi kommer alltid minnas dig.
( BLT artikel här )


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Melli

R.I.P :C

Fin blogg btw.

2010-11-30 > 13:38:09
BLOGG: http://lorentzonfoto.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?