första snön. eller ah. lite ialf

Det snöar ute. eller ah, det snö regnar ute. men lite snö har hamnat på marken. det blåser också.

När snön väl kommer så vill man inte att det ska vara snö. eller jo, men iallafall inte att det ska vara blött och äckligt på marken. Jag älskar snö, har alltid gjort. men aldrig när det smälter, blir slask och allt.

- gamla bilder sen förra vintern -



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



* Alexandrapallin

hej :) fina bilder !! :D

2010-11-24 > 21:19:50
BLOGG: http://ttearsinheaven.blogg.se/
elina

åh vilken söt bild :D vad har du för kamera, som tar så bra bilder? :) och vilket objektiv ? :)

2010-11-28 > 15:45:09
BLOGG: http://weelcometomylife.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?