Första dagen på En hel månad

Första dagen jag är i skolan på En hel månad nu... (inräknat höstlovet) Ja, hur känns det? - konstigt. oroligt. nervöst. Skol trött? - kan du ge dig fan på. Kul att "komma tillbaka"? - jag vet inte. väldigt blandade känslor. Vad tycker du om skolan? - som sagt, skol trött. aldrig gillat skolan. inte min genre liksom. Varför skippade du skolan nu i en månad egentligen? - nervositet. illa mående. trött. mådde dåligt. kände att jag inte fixade det. Som sagt, första skol dagen för mig på en månad. Yeah yeah, vad säger man? Grattis? Helst inte, önska mig bara lycka till!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?