101126

Fredag redan. känns ganska segt. men är glad att det är helg.

Idag ska jag iväg, med min kontakt person. Vad vi ska göra vet jag inte ännu, och om jag vet tänker jag inte berätta det heller. sorry (: Funderar på att ta med mig kameran iallafall, fast den ligger nästan alltid i min väska vart jag än går, + på mig för det. Just nu är
det...om jag gissar är det - 4.3C ute. men egentligen är det - 4.2C. jag var nära :D fast trodde ändå att det skulle vara ännu kallare.
Men nu ska jag hitta något att äta, frukost. funderar på lite kaffe bara, eller Teé kanske.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

mysig blogg :)

2010-11-26 > 18:29:56
BLOGG: http://wilmastranne.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?