101122

ingen skola idag heller, haha. har inte lust för någonting nu för tiden.

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska prata med mamma om en del saker.
viktiga saker. som man behöver prata om. typ.
Ska ju egentligen rida idag också men jag orkar verkligen inte, har jätte ont i magen.
och får nästan lite skuldkänslor för att jag inte ridit nu på 2 gånger. men så är det.
Men nästa vecka gäller det, jag behöver verkligen rida. Glömma allt den timman man rider.

Men nu ska jag värma min...ris påse(?) och sen ska jag göra lite Teé.
Funderar på att lägga mig i mammas säng och titta på någon Disney film,
bara för att liksom!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?