Sista dagen i Maj

usch ja.. nu är det sista dagen i maj! Bara jag som tycker att tiden går för fort?
Lixom det är snart Rockfestivalen, skolavslutning, midsommar.. och sen skola igen, jul, nyår och 2011. Hua, vill inte tänka på det (:

Nu sitter man och försöker få igång internet, köpte ett nytt Trådlöst idag (TACK MAMMA!)
men det vill jag fungera som jag vill ): lixom det står att jag är inne på internet men när man öppnar en hemsida så står det bara "Den här sidan kan inte visas."
Fan jag blir så arg! Ingenting vill fungera när jag vill, fuck u internet cp ):
Och sen ska det vara en grej som ska lysa grön men den vill inte lysa grön.. och jag har lixom suttit här i nästan en timma och förskt få den att lysa grön ):  + att en CD man ska ha till detta fungerar inte pga att den inte lyser grön!
Jippie, J*VLA SKIT!

Nu ska jag dampa på internet och sedan ska jag nog ta någonting att äta, hungrig. Seyah!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



agnes

äsch.. fuck a duck.. imrn är det 1 juni och då fyller syrran år -.-

2010-05-31 > 20:58:02
BLOGG: http://agnestheprincess.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?