Home to Daddy

Nu drar jag hem till pappa (:
mamma jobbar till 5 och orkar inte vara ensam hemma, alltid lika förvånad varje gång när jag inte vill vara själv hemma.
Onsdag lämnar jag in MIN dator på lagning (om affären nu har öppet), sen ska man köpa present till Chatrine (grannen) och sen ska man väl hinna fixa någon present till Mamma också..
funderar på om man kanske kan åka till Karlshamn eller något och köpa kläder, behöver verkligen det!

Kortfattat:
min dator på lagning
- har bloggat från mammas sen internet på min inte ville längre.
present till grannen - hon ska ha kalas på Lördag.
present till mamma - hon fyller år på Lördag.

Men nu ska jag dra hem till pappa, och blir inget bloggande när jag är hos honom (:
Skriver kanske någonting ikv om jag hinner (:

Ps; Mamma! om du läser detta tvingar jag dig att åka och köpa kläder med mig!! :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Gustaf

Sv: Jag fotar med en Canon 450d och diverse objektiv, det är inte kameran som gör bilderna, det är fotografen ;)

2010-05-17 > 14:25:23
BLOGG: http://sorlinmusic.blogg.se/
Anonym

tvinga mig... aldrig i livet. Jag åker självmant.

2010-05-17 > 22:23:19
nea

sv: Tack :) Ja jag har bloglovin :)

2010-05-18 > 13:36:20
BLOGG: http://www.girlinthewood.devote.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?