Frågestundens Svar

FRÅGA: Vad tycker du om bloggen klackarnaitaket som var på Blogawards i höstas?
SVAR: Har tyvärr inte läst den (:

FRÅGA: hur länge varade ditt längsta förhållande?
SVAR: vet inte riktigt, det beror på.... haha (:

FRÅGA: hawr duuuw tiiiiääpp allwsue, vewt winte riwkiigt vwwd wag skwwa skwwiwa.
Äwwwr duwwwww fwwwoowwrwwtääwwwws?
SVAR: Ursäkta? Jag förstår inte frågan (:

FRÅGA: någon arist gillar? varför?
SVAR: Någon artist jag gillar just nu är Eminem!
och varför jag gillar honom... Han har bra låtar,
han sjunger bra.. och ah (:
han är Bäst helt enkelt, haha!

FRÅGA: favvoaband?
SVAR: Favorit band just nu är.... jag vet inte faktiskt inte riktigt.
men om jag måste välja blir det Papa Roach!

FRÅGA: vilken är den bästa skådisen du vet?
SVAR: Brad Pitt såklart!! :D och Matt Damon. haha!

FRÅGA: hur ser du ut?
SVAR: ändrar utseende lite varje dag typ?
Men just nu... Såhär:


FRÅGA: vad för årstid gillar du mest?
SVAR: Sommar.. men gillar också vintern och hösten..

FRÅGA: vad är din riktiga hårfärg?
SVAR:

^ THIS!
men tänk på att bilden är på mig när jag var liten,
så mitt hår är mörkare men har fortfarande den
färgen.. alltså lite Blond/röd..
är ju en rödtott (:

FRÅGA: är dina föräldrar tillsammans?
SVAR: Nej, dom skilde sig när jag var 8år

FRÅGA: Favvo färg?? :)
SVAR: Har ingen direkt favoritfavorit, men typ blå,
lila, svart och röd (:

FRÅGA: gillar du någon?
SVAR: Just nu? tror inte det...

FRÅGA: vad har du för mobil?
SVAR: Sony Ericsson

FRÅGA: mobil nummer?
SVAR: 911 såklart!! :D

FRÅGA: är det du som tar alla dina bilder i bloggen?
SVAR: Yess det är jag.. och om inte jag lägger ut en
bild som inte jag har fotat så kommer det stå under bilden!

FRÅGA: hur många har du varit tillsammans med?
SVAR: vill inte kommentera det.

FRÅGA: skadat dig någon gång?
SVAR: Ja

FRÅGA: hur såg du ut när du var liten?
SVAR: Titta bilden lite längre upp...

FRÅGA: har du något husdjur?
SVAR: En UNDERBAR katt! (:


FRÅGA: någon nära dig som dött?
SVAR: Ja, min morfar, min gammel mormor,
min farmor, och min "låssas pappa"...

FRÅGA: varför dog den?
SVAR: Du menar dom?
Morfar dog av... det minns jag inte, men
har hade fått en massa stroke och sånt.
Gammel mormor dog av ålder.
Farmor av lever cancer, tror det var så.
Och "låssas pappa" i prostata cancer.

FRÅGA: åldeR?
SVAR: Svaret på det finns i den gamla frågestunden (:

FRÅGA: favoriträtt?
SVAR: Hmm... Det ska vara Italienskt!

FRÅGA: Var är din pappa någonstans?
SVAR: Beror på hur du menar med frågan..
men han är här, bor typ 150m ifrån mammas hus,
jag är hos honom kanske varranan helg..
eller snarare är hos honom när jag vill (:

Ps; ÄLSKAR DIG PAPPA!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emelie G

åhh, gillar bilden på dig å din pappa starkt! "jag gillar hårdrock" så söt!:)

2010-05-18 > 11:09:21
BLOGG: http://emeliegustavsson.devote.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?