Den jag är, mig själv






Jag vill vara den jag är, mig själv.
Men när jag är den personen så känns
det bara som om jag är till besvär.
Jag gillar inte att hålla mig tillbaka,
att låssas vara någon annan.
men ändå känns det som om jag
kommer förstöra precis allting.
men...på samma gång så skulle
det vara mycket lättare,
att bara vara sig själv







Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

Kul att du vill vara med :D

Vad gör du då?

2010-05-22 > 01:38:47
BLOGG: http://conler.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?