Bräkne Hoby och Valborg

Bräkne Hoby - Malmö:


   
   
 

Valborg:


   
  
 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



JENNIES - Mitt liv, min blogg, mina bilder, mina åsikter!

sv; kul att du vill vara med !

Om du anmäler dig fler gånger har du större chans att vinna :)



Vad gör du ? :)

2010-05-03 > 21:08:40
BLOGG: http://jennieduvet.blogg.se/
Adeline

Sv; Tack så mkt, kul om du kmr läsa min blogg (:



Jag använder Photoshop CS4.



Min pappa hade PS hemma, så jag vet inte vad det kostar. Det var han som hade det och använde det innan, men jag tror att det står på Adobe att det kostar ca 12000, sjukt mkt med andra ord.



När jag ska ladda ner penslar så googlar jag oftast, tkr det är lättast (:



Kram<3

2010-05-03 > 21:11:43
BLOGG: http://adelinez.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?