100506 - Bräkne Hoby

Nu har man nästan kommit hem, är typ jätte glad idag :D
Praktiserar ju på Bräkne-Hoby naturbruks gymnasiet!, varje Torsdag & Fredag.
Och idag så fick jag rida på en as skön häst, Amanie. har aldrig ridit på någon av skolans hästar så det blev både spännande och nervöst. + att det fanns En Galopp sadel, och En Dressyr sadel till varje häst.. och sånt är inte jag van vid pga att på stallet jag rider på nu (Bokeslätt) har bara vanliga sadlar (fråga mig inte vad dom heter)..
Men iallafall, jag både Travade och Galloperade, as kul!! (:

Tog ju som vanligt bussen dit & tåget hem, så imorgon (Fredag) ska jag åka alldeless själv. och då ska vi UT och rida i skogen i ca 2 timmar, och sen ska vi vara någonstans och äta osv.. så om vi rider vid 9 tiden är vi inte hemma förens 15 typ, as mys ska det bli! (:
Men nu ska jag hem till pappa, ska försöka leta upp min gamla kamera sladd som jag slarvat bort, *host* och sen ska jag rida ikväll.
Så blir nog kanske inte att jag skriver i bloggen förens imorgon, och kanske inte skriver då heller pga att jag nog ska sova i stan tills på Söndag kanske...... men nu ska jag springa hem till pappa, Seyah ;*
Btw, tog lite bilder idag också (eller mamma tog bilder, iallafall på skolan), så dom kommer upp efter helgen eller på Söndag!!


Om ni undrar varför jag inte åkt själv till Bräkne-Hoby är för att jag inte är van vid att åka buss så långt + att jag inte riktigt klarar av stora folkmassor.. Och jag är Stolt över att jag överhuvudtaget klarar att åka till den skolan och vara där hela dagen, så ni ska inte komma och säga något om att jag är mesig osv osv osv! :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

Om du bara visste hur stolt jag är över dig. Du är toppen min tjej. Du har vuxit fem centimeter på bara några dagar. Fortsätt så så kommer du snart att klara vad som helst. O skolan är ju så cool med alla trevliga tillmötesgående människor. Du har hgaft tur som hamnat där. LYCKA TILL imorgon. Vi träffas i stan efter fem. Krammmmm

2010-05-06 > 21:46:07
Pappa

Hej vi pratade nyss

Jag håller med dig att du ska vara STOLT.

Vi som känner dig vet att du är jättestark när du har bestämt dig för något.

Lycka till i morgon. Jag tror på dig och jag vet att du fixar det.

Bry dig inte om dom som skriver att du är mesig, för dom vet inte vad det handlar om.

2010-05-06 > 23:47:11
Brosssan

Jag blir så glad när jag hör att du är glad!

2010-05-09 > 10:12:44

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?