100318

Tack för alla snälla komentarer igår ...
♥ ♥ ♥


Gårdagen blev inte alls som man tänkt sig.. den sög rättare sagt, utan att ljuga!
Dagen idag blir nog inte heller som man hoppats på, ska till mormor och sen stallet vid 18..
Äsch, orkar inte skriva något, inte på humör för't..


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



naztybunny

Aaah hoppas oxå att dom vann. Jag kollade ju bara när dom sjöng så får reda på det sen hihi.. kram

2010-03-18 > 12:07:50
BLOGG: http://naztybunnyswe.blogg.see
BigBrother

Love ya!

2010-03-18 > 15:58:10
naztybunny - GÄSTBLOGGA HOS MIG

Hon e 8 snart 9 =)

2010-03-18 > 21:16:02
BLOGG: http://naztybunnyswe.blogg.see

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?