100330

Har egentligen ingenting att säga idag.
Hade utvecklingssamtal imorse & det gick väl bra. 
En från BUP kom också hem till mig så vi pratade lite.
Har precis äitit och ska väl bara ta det lugnt, är ganska trött..
Mamma kommer hem vid 16 tiden och då ska vi gå en runda, blir
att jag tar med mig kameran så foton kommer upp imorgon! (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

ja hon är vacker vår katt. o snäll. och kelen. o en katt som är mjuk o go o klappa o som gärna ligger på bröstet o spinner. vad mer kan man önska av en katt. BUSAN ÄR BÄST

2010-03-30 > 21:32:20

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?