100322


Nu har jag nästan precis vaknat, känner mig utvilad för en gångs . vaknade inte ens när klockan ringde vid 6 imorse <:

Ialf, ska väl vara hos pappa till typ 18 ikv för mamma ska till Kristiandstad och jag orkar inte följa med. är inte en sån som gillar att gå i affärer direkt, hehe. Ska väl fixa några mackor nu & sen ska jag nog fortsätta på min story, eller städa rummet.. Hmm.......  kanske stöder rummet först för då slipper jag det sen (:
Men nu är jag hungrig, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



simone

ootroligt fin bild! :)

2010-03-22 > 13:39:48
BLOGG: http://fattybom.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?