100317 - So tired

Usch ibland blir jag bara så trött på allting, ingenting är som man vill.
Längtar tills man blir 18år eller något, känner att jag behöver komma bort från denna skiten. Åka utomlands kanske och hitta något jobb?, ja.. Allt utom detta iallafall.
Och nej, mitt liv är kanske inte lika dåligt som andras som kanske blir misshandlade and so on..
men jag orkar helt enkelt inte med det, (och nu sitter ni säkert och tänker att jag är en bortskämd unge som bara vill ha uppmärksamhet) men nej.. jag söker inte uppmärksamhet, jag låssas inte vara sånhär. Jag bara är det.
Mitt liv är mitt liv & ni får tycka vad ni vill.

Jag har mått dåligt, och gör det fortfarande. Jag har tänkt dumma tankar & gör det fortfarande.
jag lägger inte skulden på någon annan, jag lägger skulden på mig själv. Även fastän det kanske är mer people än bara jag själv som får mig att må såhär (Känn er träffade bitchers!).
Jag ska inte gå in på för privata detaljer & hänga ut en del folk, borde få ha lite privat liv för mig själv.
och jag vet att jag bara babblar på men man kanske behöver skriva av sig?, och det är ändå inte så många som läser min blogg. kan nästan skriva vad jag vill^^

w/e, om jag ska komma till punkt så mår ja inget bra. Huvudvärk & tänker för mycket, trött och livet sviker.
Vet inte vad jag ska göra åt det, har mått såhär sedan jag var 7-8 bast. och 2år tillbaka var livet riktigt surt för en, man mådde dåligt dag som natt. Men jag klarade mig ur det, iallafall för en tid. Tycker jag hamnat tillbaka på samma ställe även fast min omgiving inte märker det utan ser ''Den glada Linnea''.
Det är inte så enkelt att säga rakt ut till dom att man mår dåligt, det kommer bara så många frågor då som man hellst vill slippa.

Okej nu ska jag sluta skriva innan man berättar för mycket (om jag nu inte redan gjort det)..
ska fortsätta på mitt PM till Engelskan & sen bara sitta i soffan och lyssna på musik.
Skriver kanske någonting senare idag om jag pallar. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

starka känslor... någon att prata med hade inte varit fel. Leta efter de stunder då livet känns bättre och försök hitta dem igen. De finns där i vardagen. Be om hjälp om du inte hittar dem.... du måste sköta om dig.

2010-03-17 > 15:49:27
Emelie G

Jag finns alltid snäckan, de vet du!<3

2010-03-17 > 20:24:34
placebohoe

Tack! varför har du mått dåligt och gör det fortfarande? Om du vill kan du mejla till mig och skriva av dig, jag lyssnar mer än gärna. Vill kunna hjälpa till på något sätt.



Kram

2010-03-17 > 21:08:01
BLOGG: http://placebohoe.blogg,se
naztybunny

Aha okej ska kolla upp det.. (: Händer idag då?

2010-03-18 > 06:58:01
BLOGG: http://naztybunnyswe.blogg.se/
naztybunny

Sv; Det e inte vänner utan exet som jag va tillsammans med i 8 år som LJUGER helaaa tiden "/

2010-03-18 > 08:50:31
BLOGG: http://naztybunnyswe.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?