100316

Har haft nationella idag på Engelska.. tycker väl det gick bra, svarade på allt (:
och idag känner jag mig faktiskt utvilad, är inte alls trött. undrar varför?

Iallafall, skriver lite på min story och har snart skrivit 5 sidor (: känner mig jätte duktig!
Mamma ska typ sova i stan nu i helgen så de blir väl att vara ensam hemma kanske.
Gött!, men ändå så trååkigt. haha >__<
Finns ingenting jag kan skriva mer, har bakat negerbullar/chokladbullar så ska väl bjuda mamma på några när hon kommer hem efter jobbet. Ska logga nu, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

nu har jag tjuvsmakat bollarna, hi hi. att sova själv tror jag ej. mormor vill ju du ska komma till henne. O jag har inte bestämt ännu hur jag ska göra. kanske ta två katter o köra. fniss. Näääääääääänuska vi sova godnattinatti

2010-03-16 > 22:18:38

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?