100310

Nu har jag typ skrivit på en story nästan hela dagen, hemundervisning till 12 tiden.
Damp på internet som varken funkade igår eller idag, men helt plöstsligt nu funker det (:
Iallafall, vill bara säg att bilderna jag lovade att lägga upp, dom lägger jag upp imorgon. Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Lillasyzter

sv: ja det kommer jag nog ha :) Det var väldans uppskattat och roligt! Har du nån ide om nåt tema kanske? :)

2010-03-10 > 22:44:30
BLOGG: http://lillsiz.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?