Sweden Rock snart

Nu sitter man och håller på att skriva ut grejer till Sweden Rock (:  Alltid lika mysigt!!
Nu har redan några kommit för att Campa utanför vårt, myes! På Tisdag kommer 1a gruppen som ska sova utanför, Några från Varberg. På Onsdag kommer 3st från Halmstad och ska sova i mitt rum. hehe (:
tror några andra också ska sova inne i vårt hus så allt blir fullt upp, gött!

Nej, nu måste jag skriva klart grejerna, Seyah ;*
Hoppas ni har det bra i värmen! 26C här idag som mest!!
UNDERBART!


S O M M A R ?!
J A  T A C K !!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?