Grilla och Kubb

dsc07983 (MMS)

Nu ska vi snart äta... Har spelat kubb med mamma och mormor, och jag "förlorade" två gånger. Svårt att förklara varför men första gången missade jag kungen (tänkte mig inte för) och andra gången så sa mamma att jag kunde kasta den sista pinnen, för då hade jag de andra pinnarna att slå ner kungen med nästa gång. Och när jag väl slog ner den hon sa, då förlorade jag enligt henne. men w/e <: Vi ska spela en 3e gång snart och sen ska vi äta.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?