100623

Nu ska man snart iväg med tjej gruppen till hanö, är inte så himla pepp på det men det ska nog gå bra! (:
Har egentligen inget att skriva idag heller, men har sett att Eminem gjort sin Musikvideo till Not Afraid nu.
och den ska komma upp på bloggen snart!

Tror jag kommer slänga in ett Mobilbloggs inlägg under dagen, och när jag kommer hem på Torsdag så kommer jag titta igenom allt och rätta saker som jag kanske skrivit fel..
ändrade bild på mig i vänstra hörnet, den som jag har som "blogg bild" (: blev ganska nöjd även fast man inte ser mitt ansikte, för jag gillar den bilden.
Iallafall, jag hoppas att ni kommer ha bra dagar nu när jag är borta, här är det 24.9C ute och SOL. UNDERBART!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?