Varit hos pappa

dsc08152 (MMS)

Nu har jag varit hos pappa lite och skrivit av hans schema när han jobbar och så.. Kom hem idag vid typ 18 någonting så är ganska trött. Orkar inte sätta mig vid datorn ikväll och imorgon blir det nog inte heller av pga att det är killebom (slänger nog bara in ett MMS). Men på torsdag blir det nog att man lägger upp några bilder, men nu ska jag titta på tv lite och vila...



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?