100130 x2

Nu ska jag titta på Robinson.
och här kommer lite bilder från idag;




    
 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



pappa

Hej

Fina bilder. Speciellt på fågeln du fotat.

Om du inte vet så heter fågeln Rödhake.

Dom lever av insekter och maskar.

Det kan du se på fåglarnas näbbar vad dom äter

Har dom en smal näbb (spetsig näbb)lever dom insekter, typ larver, flugor.

Fåglar med bred näbb äter frön.

Kolla exempel: gråsparv, pilfink,sidensvans domherre.

Dom kommer gärna till fågelbordet för att äta frö.



Ha det bra

Kram pappa

2010-01-31 > 15:35:21

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?