100128 - Blogg.se



Någon som gillar den nya designen på Blogg.se ??
Jag gillar det, men det kommer ta tid att vänja sig..
fast nu har bloggen krånglat säkert 5gånger och jag har inte kunnat logga in.
Men nu är jag inne iallafall, ska slänga upp detta inlägget och göra klart läxan.
Ses senare idag, Seyah ;*


Ps; Jag vet att texten är helt konstig på bilden men det är min Prt Sc som inte funkar som den ska.. eller ja, den funkar inte alls så jag är tvungen att använda ett annat program för att prt sc;na - och det SUGER!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



simone

jag gillar det, riktigt snyggt :D

2010-01-28 > 15:13:21
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/
Lillasyzter

okej, hoppas drömmarna ger sej!!



asså.. i natt var blogg.se jätteskumt, funkade inte alls! och så där snyggt ser det minsann inte ut på min!! symbolerna ser ´jättekonstiga ut.. hoppas de fixar det snart.. asså.. kan ens blogg bara försvinna om det skulle bli nåt fel? :O

2010-01-28 > 22:56:37
BLOGG: http://lillsiz.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?