100127 x2 - No more nightmares



Orkar inte med mardrömmarna.
vågar inte somna igen.
snälla, försvinn!!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Lillasyzter

men lilla vännen då.. vad drömmer du för hemskt? jag har oxå jobbiga drömmar ibland som är så verkliga så jag tror det hänt på riktigt när jag vaknat.. brukar gråta floder i flera timmar efter.. tror ofta det är saker jag är rädd ska hända.. man får försöka tänka hur stor sannolikheten är..

2010-01-28 > 03:39:53
BLOGG: http://lillsiz.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?