100123 x3

Nu ska jag lägga mig & titta på Män som hatar kvinnor (: , har inte sett den innan och massa folk har rekomenderat att man ska se den..
Imorgon ska mamma till sin kompis vid 10 tiden på morgonen så jag kommer äntligen få sova ut lite, är verkligen jätte trött. Hoppas bara inte mamma väcker mig. hehe

Men nu ska jag titta på filmen & sen sova. Seyah ;*

Btw, vilka filmer gillar ni? skräck, komedi, drama ?? någon speciell film som ni vill nämna? (:
Själv kan jag inte riktigt nämna vilka filmer jag gillar mest, är ju en sån 'allätare' som tittar på
precis allting. men det som jag nog gillar mest är Skräck, action och sånt (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?