100120 - Skolarbete

Nu sitter jag i soffan och plattar håret, har precis haft hemundervisning & ska nu göra klart mitt PM i engelska..
Imorgon ska jag till stallet igen & ridning på kvällen som vanligt (: , kul..
Men ska logga nu , måste hinna platta klart håret och sen ska jag börja göra skolarbete, hehe.
Skriver i bloggen senare idag, Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emma

Hej!



Roligt att du hittat till min blogg!

Du har själv en mysig & fin blogg. Kommer nog att kika in här också. ;- )



Ha en fin dag vännen & Kraam

2010-01-20 > 12:34:00
BLOGG: http://jemsi.blogg.se/
johanna

tack så jätte mkt :) ska dock klippa o slinga imorgon :O

Hoppas du följer den då :)

2010-01-20 > 13:42:52
BLOGG: http://modins.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?