100117

Låt mig gå i bitar. Jag har gjort något så dåligt igen. Låt mig ha ont. Låt mig skrika färdigt. Tills
bröstkorgen blir tom... Låt mig spricka sönder. Det har jag verkligen förtjänat.
Hallå, hallå. Låt mig vara dum. Det blir din tur om en liten stund.

Jag är, är jag? Jag är. Inte gjord av sten. Vad är farväl, vad är. Inte gjort av sten?

Jag ska fatta mig kort. Jag ångrar allt, jag ångrar allting ont. Jag har skrikit färdigt. och bröstkorgen
är tom... Såg du jag sprack sönder. Kan du få mina armar på plats. Hallå, Hallå. Har du blivit stum?
Var jag verkligen så dum?

Jag är, är jag? Jag är. Inte gjord av sten. Vad är farväl, vad är. Inte gjort av sten?



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

jag finns här..... älskar dig såååååå

2010-01-17 > 17:06:59

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?