100114 x2

Nu har jag varit hemma i ca 30 minuter, precis hemkommen från stallet.. Kul (:
Idag var ju första gången denna termin så man var ganska nervös av sig ;o , och jag fick rida på Rocco, en häst jag aldrig ridit på innan. men alltid hört dåligt om den...
Men när jag väl bestämde sig att ''nu är det jag som bestämmer'' , då gick allt bra och galloperade t.o.m. I början är man skit nervös men när man väl kommer igång så går allt bra (:
Btw, imorgon fyller min faster år :D , vet inte hur mycket hon fyller men de ska man väl kunna ta reda på.
Ska logga nu , Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

Du va jätteduktig i stallet idag. O Rocco va fin i galoppen. Men så liten han är. Jag är van att se dig på de stora hästarna.

2010-01-17 > 10:27:44

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?