100111

Japp då har 'skolan' börjat igen (: , eller hur ska jag säg.. hemundervisningen har börjat?
Aja, inget viktigt direkt. Har vart i stallet idag, känns skönt att vara tillbaka på något sätt. och imorgon ska jag ha hemundervisning , hoppas de går bra. Man är ju lite seg efter lovet och så c_c

och jag sitter nästan här och somnar 'suck' , är verkligen jätte trött så tror väl jag ska lägga mig under täcket snart och sätta på någon film och slappa..
Ochjustd , jag har klippt mig idag (: , blev faktiskt nöjd + att jag har tagit ID foto och köpt nya skor t.o.m... och det enda jag kan säga är Sorry, har ingen kamera och hittar inte min mobil sladd till datorn, fuck!
Men det blir väl att om jag hittar mobil sladden innan jag får tebax min kamera, då får ni bilder. men vet inte hur länge det kommer dröja 'suck'
Saknar min kamera ! :(

Men nu ska jag logga , värma Latte macchiato och bara lägga mig i sängen och titta på någon bra film. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

Gillar denna ljusbild..:) O så är det ju din dag oxå med.:)) Kul. Du är så himla duktig på o se vad som blir ett bra kort. Bra Linnea

2010-01-18 > 20:09:50

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?