100103 - Brand i Sölvesborg

Satt nyss och tänkte på vilka som gått bort under 2009, (hemska tanke) ... och då kom jag på att det bara är 3dar kvar och sen har farmor vart död i 1år. fyfan!

Men iallafall, jag vaknade vid typ halv 10 idag för att mamma väckte mig för att hon skulle åka till IKEA med Marlene. Usch och fy, hon kommer komma hem med en massa saker. haha (:
Och jag har bara sovit i 5 timmar inatt, yeah kul - inte.
Mamma nämnde också att ett hus hade brunnit ner nära min mormors hus imorse vid 4, var tvungen och googla det och hittade detta (vet att det knappt går att läsa på bilden så la därför dit länken) :

http://www.blt.se/nyheter/solvesborg/villa-totalforstord-vid-brand-i-solvesborg(1706593).gm




Usch säger jag bara, jag skulle aldrig vågat bo i närheten utav där huset brann. och jag tycker att Sölvesborg börjar bli otryggt, vi har haft en massa bränder, något misshandel m.m.
Fattar inte varför folk te.x ska gå och bränna ner andras hus, det är IDIOTISKT(!) och helt jävla onödigt.

Men aja, ska logga nu, ska titta på FamilyGuy, släppa in katten och spela lite på gitarren, haha. men Seyah ;*

(Kanske slänger in ett litet inlägg senare idag också.)






Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

hej du nu va ja hemma igen. IKEA är kul, o jag har med mig en hel del hem. Men du gillar ju inte o packa up. Hmmm. jag gör det så gärna själv.

Så bra du fixat dig idag. Med mat o underhållning. imorgon kommer brorsan... du vill väl hälpa till du oxå, visst. Du kan få tjäna en hundring. men då ska du jobba dig svettig. Fniss. kramis hjärtat gillar dig

2010-01-03 > 20:34:59
Anonym

vad fin du är på gitarrkortet, vad spelar du????

2010-01-03 > 20:36:31

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?