100222

Idag skulle jag egentligen träffat en kompis men pga att dom lovade snö hela dagen idag så kunde inte jag och mamma åka.. och det suger som fan (: fast imorgon ska vi nog dit om det inte snöar.
Men annars idag ska jag väl inte göra någonting, jag vaknade vid 9 tiden och mamma åkte till stan då för hon skulle hjälpa min mormor med en sak.. Imorgon efter jag träffat min kompis (om jag ska det, beror på vädret) så ska vi passa Uffe, min mormors hund (: så han ska sova hos oss i 3 dar inkl. Tisdag, så det kommer bli kul.
Men nu ska jag skriva på en berättelse jag håller på med och sen ska jag stänga av datorn.. Seyah ;*




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Lillasyzter

fin bild :)

2010-02-22 > 19:46:17
BLOGG: http://lillsiz.blogg.se/
M

KUL :D

2010-02-22 > 20:54:31
BLOGG: http://conler.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?