100209

HejHej, blev inget blogg skrivande igår pga att jag inte orkade (:
Nu sitter jag och räknar matte.. segt för jag kan typ nada, noll & inget 'suck'

Snart är med lov :D , och då ska jag passa min mormors hund i 3dar, och sen ska jag till växjö med mamma..
orkar inte skrivka något mer, haha. Sorry men bara för att ja inte har min egna dator så blire inte så mycket skrivande på bloggen.. eller överhuvudtaget internet.
Men nu ska jag dra, Seyah ;*


Låten går på repris i min hjärna, om och om igen..
Och ovanligt nog gillar jag det ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?