100207 - Melodifestivalen

Dagen igår var väldigt bra & vi hade kul (:
vet inte riktigt vad jag ska skriva om det men iallafall här kommer bilderna (:
Ps; lägger bara upp bilder på deltagarna som var på melodifestivalen.

Dom 3 som jag gillade var;
1an OLA, 3an LINDA & 7an FRISPRÅKAREN
Vilka gillade ni ? (:

        OLA & JENNIE         
    LINDA & PAIN OF (..)   
    ANDERS & JESSICA     
 FRISPRÅKAREN & SALEM 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?