100203

Fan säger jag bara..
fick ont i halsen igår kväll, och imorse när man vaknade så kunde man inte prata. Så blev att man letade upp halstabletter & pratade med sig själv lite.. hehe
Mamma kommer inte hem förens typ vid 5 tiden idag och jag orkar inte resa mig upp så det blir väl att jag ligger i sängen hela dagen, fast ska försöka äta någonting också..
'suck'
att vara sjuk är inte min grej, även fastän det kan vara mysigt att vara hemma ibland. Men detta är min lediga dag, min studjedag. fan lixom!
men aja, bloggar kanse senare ><  Seyah ;*


(bild tagen igår)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



M

Jafan, då får vi hoppas du kryar på dig!

2010-02-03 > 11:56:59
BLOGG: http://conler.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?