100201



Idag orkar inte jag skriva i bloggen :D
så vi hörs väl imorgon, ska vara hemma då. Har hemundervisning & stuff<3

men blir väl att jag ska lägga mig i sängen & titta på en film nu. ska försöka somna tidigt idag. Har haft en massa huvudvärk hela dagen 'suck'
Det är inte kul!


Ps
- Min katt är den underbaraste katt som finns. Älskar henne ! ;*

- Hon vet när man mår dåligt, hon känner det på sig och kommer och lägger sig hos en då..
- När man inte träffat henne på en hel dag så kan hon komma springandes till en och springa runt ens ben tills man tar upp henne i famnen.

Btw, Yess hon ser sur ut på bilden. men hon är hur go som hellst! (:









Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?