Quno



   
   



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Annika Pihl


Hej Linnea

Vilken fin hund, är det din? Vi har precis köpt en valp, som är blandning Berner Sennen och Leonberger hon heter Lucy och är så gullig. Hoppas att vi syns på Sweden Rock i år.
Många kramar Annika från Varberg.

Svar: Det är tyvärr inte min hund , min kontaktperson jag hade för något år sedan ägde denna hunden! Hoppas jag får träffa henne någongång !! :) jo det gör vi nog, kram!
Linnea Nilsson

2013-03-26 > 06:38:42

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?