101209

Påväg hem från tandläkaren nu... Känns okej :) Imorgon är det Fredag, redan! usch vad tiden går snabbt, och jag fyller snart år. Vet inte ens när jag ska ha mitt kalas, om jag nu ens vill ha något? hah. När jag kommer hem blir det att leta efter något i frysen att äta, har knappt ätit frukost idag. sov till 10 också...men steg inte upp förens vid 13-14 tiden. Hann duscha, äta en Risifrutti och sen gå ut lite och ta lite foton, sen bar det av till tandläkaren. Men nu måste jag sluta skriva :) kommer nog ett inlägg imorgon också om jag inte är helt uppe i mina läxor, men det tror jag inte.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?