lagar mat och passar Quno

Nu lagar jag mat, är snart klar. Passar Quno (min kontaktpersons hund) och ska passa honom till halv tio ikväll. Idag har jag pratat med pappa lite, kände att de behövdes. Mormor kommer nog snart hem med, känns så skönt. Mitt humör har blivit bättre under dagen och det är verkligen avslappnade. Hoppas att jag kan sova inatt med :) somnade liksom inte förens vid 2 igår natt (denna natten som har varit) och vaknade vid 9 tiden imorse typ. Men nu ska jag göra klart maten och sen ska jag och mamma äta.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?