påväg mot Karlskrona istället

Nu är man påväg mot karlskrona istället. påväg till mormor. Både jag och mamma kände att vi ville träffa mormor nu innan nyår och allt. Så de får bli karlshamn efter helgen istället :) och de kvittar för mig, för jag vill hellre träffa min mormor än att handla kläder. Idag blir väl det de enda som händer, träffa mormor och sen ta det lungt bara. Imorgon ska jag på möte, känns lite nervöst men de kommer nog gå bra. Hoppas jag.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?