Min kamera gillar inte de kalla vädret

Min kamera verkar inte gilla de kalla vädret vi har. För den är nog sönder igen. Om man liksom tar kameran nära ens öra och lyssnar så hör man ett sorts typ brusande eller hur man ska förklara...och kameran har aldrig gjort så innan. Så ja, min kamera gillar inte vintern :( för jag fick lämna in min kamera förra året också. Och om jag lämnar in den nu så får jag ju inte tillbaka den efter jul och nyår. Fan! Den får klara sig till efter det :( älskar min kamera!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?