Lill Julafton

Ja... Imorgon är Julen här och knackar på vår dörr.

Idag har jag klippt mig, blev nöjd! (: Och idag skulle Lenny, Tess och Mormor komma hem till mig och mamma. Men eftersom att Tess är sjuk så kan inte hon komma, och Lenny kanske inte heller då vill komma eftersom att han inte vill smitta oss? Och mormor skulle åkt med Lenny isnf... Men aja, vi får se hur det blir. Vädret är ju inte toppen idag direkt. Det blåser och snöar, - 5C drygt.
Hoppas de snöar imorgon med btw! (: det är mysigt med snö på Julafton, men det ska helst inte snöa något.
Får se om jag tar något foton idag, vet inte hur det blir. Har liksom inte fört över de andra bilderna till datorn...
men aja, vi får se hur det blir lite senare idag kanske! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?